Per què no puc fer-ho? 2012

3Enguany, el 9 de novembre de 9.00 a 14.00h a la Universitat de Lleida, en el marc de la jornada Per què no puc fer-ho? es presentaran els estudis de la Facultat de Lletres, concretament els graus de Filologies, als nois, i els estudis de la Escola Politècnica Superior a les noies. Les activitats previstes inclouen una presentació dels estudis, així com les seves sortides professionals, visites guiades i tallers pràctics, a diverses aules de l’Escola Politècnica Superior i a la Facultat de Lletres. Consulteu el tríptic de l'activitat.

 

Aquesta jornada és una adaptació dels projectes europeus Girl’s Day i Boy’s Day.El Girl’s Day (’El dia de les noies’) i e l Boy’s Day (’El dia dels nois’, Jung’s Tag, en alemany) van nàixer el 2001 i el 2005 a Alemanya, respectivament. Actualment, el Girl’s Day es celebra a Luxemburg, Àustria, Suïssa, Espanya,Pol—lònia i Kosovo. A Espanya, s’han realitzat 4 edicions: a Saragossa, l’11 de novembre de 2008 i el 28 d’octubre de 2009, a Gijón, el 16 de desembre de 2009 i a Lleida, el 5 de novembre de 2010. El projecte per als nois s’ha presentat també a Àustria i a Suïssa. La Universitat de Lleida celebra les dues iniciatives en una de sola: Per què no puc fer-ho?

Tallers a l'Escola Politècnica Superior (noies)

TALLER A: Propietats tèrmiques dels materials
TALLER B: Materials per a la composició de façanes
TALLER C. Autòmats programables
TALLER D: Robocode
TALLER E: Smartphones
TALLER F: Eye- tracking

Tallers a la Facultat de Lletres (nois)

TALLER A: A taste of English
TALLER B: Fem ponts: Xina-Catalunya
TALLER C: Editar: Plaure la vista i els altres sentits
TALLER D: Llengua, territori i desenvolupament
TALLER E: Producció i edició d’imatge audiovisual

Consulteu la informació general sobre la III Jornada de presentació dels estudis sense estereotips de gènere.

Consulteu el programa de la jornada (Grup I)

Consulteu el programa de la jornada (Grup II)

L’esdeveniment l’organitza el Centre Dolors Piera d’Igualtat d’Oportunitats i Promoció de les Dones de la Universitat de Lleida, amb el suport de l'Institut de Ciències de l'Educació, l’Escola Politècnica Superior i la Facultat de Lletres.