Pàgina principal de la UdL

Les noies del futbol 7, medalla de bronze a l'universitari català

futbol7UdL2013L'equip femení de futbol 7 de la Universitat de Lleida (UdL) ha aconseguit avui la medalla de bronze a la fase final del Campionat de Catalunya Universitari, que s'ha disputat al camp municipal de Gardeny. Les noies que entrena David Viñes han guanyat la final de consolació a la Universitat de Vic (UVic) per 4 gols a 2. L'or ha estat per a la Universitat de Girona (UdG), que s'ha imposat  a la Universitat de Barcelona (UB) per 3 a 1.
Semifinals: UB 2 - UVic 1 / UdG 1 - UdL 0Final de consolació: UdL 4 - UVic 2Final: UdG 3 - UB 1
L'equip de la UdL es va proclamar campió de Catalunya al 2011 i el 2012, sota la tutela de Ramon Alturo. Al 2009 també va guanyar la medalla de plata en el campionat universitari estatal.

Foto i notícia: Oficina de Premsa UdL

Si no canvia la configuració del seu navegador, vosté accepta el seu ús.

Accepto