Página principal de la UdL

2es Jornades Dones i Igualtat de Tracte al Món Rural

Triptics jornadesLes jornades que us presentem a continuació i que tindran lloc el divendres 16 d’octubre de 2009, formen part d’un cicle de cursos bianuals organitzats pel Centre Dolors Piera d’Igualtat d’Oportunitats i Promoció de les Dones, adscrit a la Facultat de Lletres, Universitat de Lleida, i amb la col·laboració de l’Institut Català de les Dones.

Aquestes jornades són de caire formatiu, proposen i pretenen aprofundir en el coneixement del context, les condicions de vida i les necessitats de les dones que viuen en l’àmbit rural, des de l’anàlisi i aprofundiment en les experiències de diferents agents d’igualtat provinents de diverses institucions, àmbits i entitats. Atesa la interdisciplinarietat del camp d’acció de la figura de l’agent d’igualtat d’oportunitats, en aquestes jornades tindran un especial protagonisme temàtiques relacionades amb la formació en gènere i l’apoderament, juntament amb la importàn- cia cabdal de la implantació de la perspectiva de gènere des de diferents àmbits com el món educatiu i els mitjans de comunica- ció, atesa la seva in$uència en la nostra cultura i societat actuals. L’objectiu és oferir eines per a l’anàlisi, l’elaboració i la implemen- tació de les polítiques d’igualtat d’oportunitats en els diferents camps d’aplicabilitat.

Les 2es Jornades Dones i Igualtat de Tracte al Món Rural s’adrecen a agents d’igualtat d’oportunitats, a estudiants del Màster Oficial en Agents d’Igualtat d’Oportunitats (MAIO) en l’àmbit rural de la UdL i a totes aquelles persones interesdes en el tema de la igualtat d’oportunitats per a les dones.

Veure tríptic de les jornades.

logo_icd2

Si no cambia la configuración de su navegador, usted acepta su uso.