Página principal de la UdL

L'IES Joan Oró visita el Centre d'Estudis i Documentació de les Dones

entradaEl Joan Oró ens visita el 19 d'abril en el marc del projecte Educ@r per la igualtat adreçat als centres de secundària de la demarcació de Lleida, amb un triple objectiu: fomentar la coeducació en primària i secundària, donar a conèixer a la comunitat educativa de Lleida el fons bibliogràfic i documental del Centre d’Estudis i Documentació de la Dona (C.E.D.D), amb seu a la biblioteca de Lleida i, finalment, fomentar els treballs de recerca de segon de batxillerat amb el gènere com a objecte d’estudi.

El grup del Joan Oró ha escollit treballar el tractament de les dones en els mitjans de comunicació i la publicitat sexista.

El desenvolupament de la jornada serà el següent:

9.15h a 9.45h
Grup 1. Taller “Visita al Centre d’Estudis i Documentació de la Dona (CEDD)”. A càrrec de Guillem Alamillo.
Grup 2 . Taller “Visions sexistes de les dones en ple segle XXI”. A càrrec de Maika Molina. Aula 1.34 Facultat de Dret.

10.00h a 10.30h
Grup 2. Taller “Visita al Centre d’Estudis i Documentació de la Dona (CEDD)”. A càrrec de Guillem Alamillo.
Grup 1. Taller “Visions sexistes de les dones en ple segle XXI”. A càrrec de Maika Molina. Aula 1.34 Facultat de Dret.

10.45h a 11.15h
Grup 1. Taller “Anàlisi d’espots publicitaris (I)”. A càrrec de Guillem Alamillo. Aula 1.34 Facultat de Dret.
Grup 2. Taller “Anàlisi d’espots publicitaris (I)”. A càrrec de Iolanda Niubó. Aula 2.35 Facultat de Dret.

Podeu veure el programa sencer de la jornada en aquest enllaç.

Podeu consultar el tríptic informatiu del projecte aquí.

Si no cambia la configuración de su navegador, usted acepta su uso.