Quadre aplicació: La relació educativa
- Diagnòstic de la situació del centre universitari per a desfer l'aparent neutralitat del sistema educatiu.
Centre universitari:
Curs:
Data de la observació:
Localitat:
| Indicador | Iniciatives positives per a treballar amb un model coeducatiu | Resistències o punts febles per a treballar amb un model coeducatiu |
|---|---|---|
| Llenguatges oral, escrit, gráfic, ... | ||
| Presència de seqüències didàctiques amb protagonistes femenines i/o contextos d'aprenentatge que donen rellevància als sabers de les dones | ||
| Llibres, apunts, dossiers, guions de treball, ... |
||
| Relació educativa: autoritària, de poder, de mediació, .. | ||
| Violència envers les dones: agressions verbals, físiques, simbòliques, ... | ||
| Presència de pràctiques i experiències històriques i actuals de les dones en el currículum | ||
| Presència de l'autoritat femenina en el currículum | ||
| Currículum ocult | ||
| Orientació acadèmica i professional | ||
| Altres |
Analitza i compara les dades obtingudes i reflexiona sobre el grau d'assoliment d'un model coeducatiu en la vostra intervenció i pràctica docent.





