Formulari Docència i Recerca
  1. Producción científica y actividad docente en materia de géneroen la UdL

Datos personales

2. Nombre y apellidos:(*)
    Introdueixi el seu nom complet
  3. Facultad:(*)
    Entrada erronea
  4. Departamento y Area de Conocimiento:(*)
  5. Correo electrónico:(*)
    Invalid email address.
  6. Teléfono:
  7. Producción científica y actividad docente en género en la UdL

Cite los proyectos de investigación, las publicaciones, las asignaturas que imparte desde una perspectiva de género, etc. indicando, en su caso, el enlace donde se pueda encontrar la información ampliada o, incluso, la publicación digital.

8. Investigación en género:
  9. Docencia en género:
  10. Publicaciones en género:
  11. Indique otros materials que considere oportunos:
  12. (*)
    Ha d'acceptar els termes legals per a enviar el formulari.
  13. En virtut del que disposa la Llei Orgànica 15/1999 de 13 de desembre de Protecció de Dades Personals, posem en el seu coneixement que les dades personals que ens proporcionarà seran incorporades a un fitxer de la Universitat de Lleida (serveis generals) i tractades per la mateixa, amb domicili a Pl. Víctor Siurana 1 (E25003) Lleida, amb les úniques finalitats de gestionar les seves dades per a les inscripcions als cursos, jornades i a fi de contactar amb el centre, podent ser cedides a qualsevol membre o col·laborador de la Universitat de Lleida únicament per a les finalitats anteriorment exposades. En cas de no autoritzar el consentiment de la captació, el tractament i la cessió de les mateixes, donat el caràcter obligatori, no es podrà dur a terme la inscripció a cap curs o jornada, així com tramesa al missatge deixat en el formulari de contacte. Com a titular de les dades, podeu exercir els drets d'accés, rectificació, oposició o cancel·lació mitjançant un escrit adreçat al responsable del fitxer a la Universitat de Lleida, plaça Víctor Siurana, 1 25003 Lleida.