Página principal de la UdL

Per què no puc fer-ho? 2018

pqnpf2018Divendres 16 de novembre, en el marc del Per què no puc fer-ho?, la jornada de presentació dels estudis de la Universitat de Lleida sense estereotips de gènere, presentarem els graus de la Facultat de Lletres (filologies) als nois i l'Escola Poiltècnica Superior a les noies (enginyeries).

En total, s'han inscrit 217 noies i 217 nois de centres de la demarcació de Lleida: l'INS d'Alcarràs, l'INS Guindàvols, el col·legi del Carme, l'INS Almatà de Balaguer, l'INS Torrevincens, el col·legi Maristes i l'INS Canigó d'Almacelles.

Les activitats previstes a la jornada inclouen una presentació dels estudis, a càrrec de Marta Chàfer, arquitecta, i Amat Baró, filòleg, i tallers pràctics, com per exemple els titulats "Ola k ase", "Escriptura de cançons d'èxit", "El giroscopi" o "Construcció sostenible".

Durant la jornada, l’estudiantat assistent tindrà l’oportunitat de conèixer de primera mà dones i homes que ocupen llocs rellevants en el món acadèmic i professional. Un dels objectius és que noies i nois puguin tenir models de referència alternatius als que habitualment es visualitzen i, en última instància, permeti promoure la paritat de sexes en els respectius àmbits professionals.

Consulteu el tríptic de l'activitat

Programa noies grup 1 (Escola Politècnica Superior)

Programa nois grup 1 (Facultat de Lletres)

Programa noies grup 2 (Escola Politècnica Superior)

Programa nois grup 2 (Facultat de Lletres)

Àlbum fotogràfic

Si no cambia la configuración de su navegador, usted acepta su uso.