Página principal de la UdL

Fem la Festa Major de l'Estudiantat de la UdL lliure de sexisme

Fes teLa Festa Major de l'Estudiantat de la Universitat de Lleida del 2018 girarà entorn la promoció de la igualtat de gènere i el rebuig dels assetjaments i abusos sexistes en l'àmbit nocturn amb la voluntat de respondre a les violències masclistes que es donen habitualment aquest context. Amb aquest motiu, el Centre Dolors Piera ha participat en la organització de la Festa Major d'enguany, que tindrà lloc el pròxim 26 d'abril al Campus de Cappont.

Amb l'ambició d'orientar el rumb de la universitat cap a convertir-la en referent quant a qüestions d'igualtat de gènere i, alhora, la necessitat de sensibilitzar l'estudiantat vers la magnitud del problema que suposa el masclisme, aquest any la Festa Major comptarà amb el Punt Violeta, un punt físic de referència perquè qui pateixi, presenciï o vulgui donar a conèixer alguna conducta masclista, pugui acudir-hi i informar-se.

Per tant, des de la organització de la Festa Major de l'Estudiantat de la UdL es convoca una crida a l'alumnat que es vulgui implicar en l'assoliment de la igualtat i formar part d'aquesta xarxa de prevenció de violències masclistes, tot convertint-se en agents d'igualtat durant la vetllada.

Les persones interessades en participar envieu un correu a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. o a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo., per tal de poder fer-vos arribar les dades corresponents a la formació que haureu de realitzar abans de la Festa. Com a introducció a la formació, podeu descarregar-vos el dossier informatiu de la xarxa de prevenció de violències a la FM de l'Estudiantat de la UdL 2018.

Fem la festa lliure, fes-te agent!

Si no cambia la configuración de su navegador, usted acepta su uso.