Página principal de la UdL

La Universitat de Lleida, en 'serveis mínims' de l’1 al 24 d'agost

TANCATLa Universitat de Lleida (UdL) deixa els seus edificis en 'serveis mínims' durant tres setmanes a partir del dissabte 1 d'agost i fins al 24 del mateix mes, tot i que manté oberta la Biblioteca de la Facultat de Lletres, a l’edifici del Rectorat, i continua l'activitat en espais de recerca. En el cas del campus UdL-Igualada, aquest període de serveis mínims s’estén de l’1 al 25 d’agost, ambdós inclosos.

La Universitat preveu un estalvi entre 75.000 i 80.000 euros en electricitat, telefonia i neteja, entre altres; una quantitat similar als anys anteriors, segons informa el vicerector d'Infraestructures, Narciso Pastor.

Resten en funcionament de dilluns a divendres la biblioteca de la Facultat de Lletres, al Rectorat, en horari de 9.00h a 15.00h, i tots els edificis de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Agrària (ETSEA), al campus d’Agrònoms.

Pel que fa instal·lacions de recerca, funcionen l'estabulari i l'edifici docent de Ciències de la Salut, a l'Hospital Universitari Arnau de Vilanova; la recepció de la Facultat de Medicina; els edificis de Biomedicina 1 i Biomedicina 2, que acullen l'Institut de Recerca Biomèdica de Lleida; i el Centre d'Investigació d'Energia Aplicada (CREA), al campus 1 d'octubre, a Cappont.

Com és habitual, hi haurà servei de seguretat les 24 hores a tots els campus, així com recepció de correu i paqueteria durant els matins. No hi haurà registre presencial de documents, ja que està operatiu el registre electrònic.

Per a consultes de preinscripció universitària, la UdL habilita el telèfon al 973 70 21 25, els dies 6, 7 i 10 d’agost, en horari de 9h a 14h. A partir del dia 11 d’agost, cal adreçar-se a l'Oficina d'Accés a la Universitat (Barcelona), a través del portal d'accés a la universitat -canal universitats- o per telèfon, als següents números: 93 223 03 23 / 93 223 25 91.

Font: Oficina de Premsa

Si no cambia la configuración de su navegador, usted acepta su uso.

Acepto