Página principal de la UdL

Un miler de mascaretes per reivindicar la igualtat de gènere

foto mascaretaEl Centre d'Igualtat d'Oportunitats i Promoció de les Dones Dolors Piera de la Universitat de Lleida (UdL) ha decidit utilitzar les màscares higièniques com a plataforma per a la seua nova campanya de sensibilització i n'ha encarregat 1.100 amb el lema "Contagia igualtat" per a repartir entre els membres de la comunitat universitària. La carpa del Punt Lila s'ha instal·lat aquest dijous al campus 1 d'octubre, a Cappont, per donar aquest material de protecció i també informació sobre els serveis del Centre Dolors Piera de divulgació, sensibilització i assessorament.

Les màscares, amb especificació UNE 0065:2020, són reutilitzables i es poden rentar. Amb un interior 100% cotó i un exterior que combina aquest material amb el polièster, compten també amb una cinta elàstica integrada per portar al coll. Els destinataris són l'estudiantat, el professorat i el personal d'administració i serveis de la UdL.

Aquesta és la segona campanya que el Centre ha dissenyat enguany, juntament amb l'acció de sensibilització titulada "Aproves amb nota en igualtat?", ambdues finançades amb la dotació econòmica del Pacte d'Estat contra la Violència de gènere a la UdL.

Si no cambia la configuración de su navegador, usted acepta su uso.