Página principal de la UdL

Convocatòria de beques de col·laboració de caràcter específic al Centre Dolors Piera

El Centre Dolors Piera ha convocat 3 beques col·laboració de caràcter específic en el marc de la jornada Per què no puc fer-ho?, una jornada de presentació dels estudis universitaris sense estereotips de gènere adreçada a l'alumnat de 4t d'ESO. Enguany es presenten els estudis de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària (ETSEA) a les noies i de la Facultat d'Infermeria, als nois.

Es convoquen dues beques per a estudiantat de l'ETSEA i una per a l'alumnat de la Facultat d'Infermeria de la Universitat de Lleida.

El termini de sol·licituds finalitza el dia 19 d'octubre. S'hauran de presentar al Registre General de la UdL o als registres auxiliars, adreçades al Centre Dolors Piera d'Igualtat d'Oportunitats i Promoció de les Dones.

Podeu trobar les bases i la documentació que s'ha de presentar a la pàgina web del Servei d'Informació i Atenció Universitària.

Si no cambia la configuración de su navegador, usted acepta su uso.