Página principal de la UdL

La UdL, segona de l'estat en igualtat de gènere

DSC 5720La Universitat de Lleida (UdL) s'ha classificat entre les 100 universitats amb un compromís en igualtat de gènere (posició 72), d'un total de més de1.304, segons el rànquing Times Higher Education’s Impact 2023. Ha obtingut la segona posició en matèria d'igualtat a l'estat espanyol, després de la Universitat de Girona, i empatada amb la Universitat de Jaén.

El THE Impact Rankings 2023, publicat per la revista britànica Times Higher Education (THE), reflecteix l'impacte social de les universitats en funció de l'acompliment de diferents Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de les Nacions Unides.

La UdL ha presentat dades per a 5 dels 17 ODS analitzats en aquest estudi, obtenint una puntuació global de 79,4 sobre 100 (pels 75,3 de 2022). Això la fa pujar a la forquilla entre les 201-300 millors universitats d'un total de 1.591 participants, 185 més que l'any passat. Lidera aquest rànquing la Western Sydney (Austràlia), amb 99,4 punts.

Quant a Igualtat de gènere (ODS 5), la UdL puja de quarta a la segona posició, tot i l'augment de centres avaluats (de 776 a de 1.081). Segons el THE Impact 2023, és la 72a millor del món, amb 69 punts i la segona de l'Estat, empatada amb la Universitat de Jaén i només superada per la de Girona (UdG). Al capdamunt d'aquest llistat hi ha la Western Sydney University.

Més informació: THE Impact i Premsa UdL

Si no cambia la configuración de su navegador, usted acepta su uso.