Página principal de la UdL

Fem fora el masclisme dels nostres campus

exposicio masclisme campus"Fem fora el masclisme dels nostres campus" és una exposició per sensibilitzar i prevenir les violències sexuals i digitals en el context universitari, impulsada pel Centre d’Igualtat d’Oportunitats i Promoció de les Dones Dolors Piera de la Universitat de Lleida i il·lustrada per la dissenyadora gràfica feminista Raquel Riba Rossi.

L'exposició consta d'11 desplegables que té per objectiu desnormalitzar certes situacions que es poden donar en contextos universitaris, a més de donar a conèixer els mecanismes dels què disposa la UdL per a evitar-les i atendre-les.

masclismeexpoEstà previst que sigui itinerant i es programarà en tots els campus de la UdL. El tret de sortida es donarà des de la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social (al passadís zona baixa d'accés a gimnàs de la FEPTS) on es podrà visitar des del 15 fins al 31 de gener.

El dia 18 de gener a les 11.00 hores tindrà lloc la inauguració i en el marc del qual, de forma paral·lela, s'habilitarà un punt de recollida de bosses i xapes de la darrera campanya del Centre Dolors Piera que porta per títol "Amb el feminisme de bracet. Aliaces contra les violències masclistes".

Del 5 de febrer a l'11 de març, es podrà visitar al Rectorat: fins al 3 de març al vestíbul i a partir del 4 de març a la segona planta.

De l'11 de març al 4 d'abril es podrà visitar al vestíbul de l'ETSEAFiV (Agrònoms).

Del 9 al 30 d'abril estarà exposada al vestíbul de la Facultat de Medicina.

"Fem fora el masclisme dels nostres campus" ha comptat amb el suport i finançament del Ministeri d’Igualtat, a través de la Secretaria d’Estat d’Igualtat i contra la Violència de Gènere i l'Institut Català de les Dones.

Si no cambia la configuración de su navegador, usted acepta su uso.