Página principal de la UdL

Màster Oficial On-Line en Agents d'Igualtat per a les Dones: Àmbit Rural

maio_catEl Màster Oficial On Line en Agents d'Igualtat d'Oportunitats per a les Dones a l'Àmbit Rural ja ha obert el primer termini d'inscripció per al curs acadèmic 2013/2014. El màster té com a objectiu la formació de persones expertes en l'aplicació de la perspectiva de gènere a les tasques administratives i socials, i pretén respondre a la necessitat de formació específica de les persones responsables de portar a terme els plans d'igualtat i de protecció, és a dir, dels i les agents d'igualtat d'oportunitats. Consulteu els terminis de preinscripció i matrícula.

Les característiques que defineixen i, en alguns casos, singularitzen el nostre màster són les següents:

•  Es tracta d'un màster OFICIAL, per tant, a preu públic i amb validesa a la UE.
  •  És de caràcter PROFESIONALIZADOR i específic per formar Agents d'Igualtat.
  •  La seva docència és ON-LINE, la qual cosa facilita la conciliació familiar, possibilita compaginar-lo amb l'activitat laboral i permet seguir-lo a distància, independentment del lloc de residència.
  •  És de 60 crèdits, per tant, ES POT CURSAR EN UN ANY, depenent de la dedicació de l'alumnat. Consta de 9 assignatures i un Treball Fi de Màster.
  •  Les SESSIONS PRESENCIALS SÓN ÚNICAMENT 6 en tot el curs i s’imparteixen els dissabtes en castellà.
  •  És l'únic a les universitats espanyoles ENFOCAT AL MÓN RURAL, encara que habilita igualment per exercir com a agent d'igualtat en altres àmbits (local, regional, empresarial...).
  •  El PROFESSORAT, a més de pertànyer a la UdL i a altres universitats espanyoles, també PROCEDEIX DEL MÓN PROFESSIONAL.
  •  Està PATROCINAT per l'Instituto de la Mujer (Ministeri de Sanitat, Serveis Socials i Igualtat).
  •  Col·labora en la seva organització el Centre Dolors Piera d'Igualtat d'Oportunitats i Promoció de les Dones de la Universitat de Lleida.

El/L'Agent d'Igualtat ÉS UNA FIGURA PREVISTA EN LA LLEI 3/2007, de 22 de març, per a la Igualtat Efectiva de Dones i Homes. Aquesta llei obliga a les administracions i a entitats públiques i privades amb certes característiques a tenir Agents d'Igualtat que s'ocupin d'elaborar, implementar i avaluar projectes, plans i accions per a la consecució de l'equitat de gènere i la igualtat de tracte.
Per tant, LES SORTIDES PROFESSIONALS es troben en l'administració pública, les empreses, els sindicats, les organitzacions polítiques, el món educatiu, els mitjans de comunicació, les entitats del tercer sector...

Per a més informació, consulteu el programa en pdf del Màster en Agents d'Igualtat d'Oportunitat per a les Dones truqueu al telèfon 973706623 o consulteu la web.

Si no cambia la configuración de su navegador, usted acepta su uso.