Página principal de la UdL

Violència de gènere a la universitat?

Curs de Lliure Elecció Violència de gènere a la universitat? s'emmarca en els actes de commemoració del Dia Internacional per a l'Eradicació de la violència contra les dones i està reconegut amb 1 crèdit de Lliure Elecció.

DESCARREGUEU-VOS EL PROGRAMA. Consulteu les indicacions per a la realització de l'activitat, en el cas que escolliu l'opció 2.

Dades generals:

• Dia: 26 de novembre de 2012
  • Hora:de 16.00 a 20.00h
  • Preu:18€ (estudiantat de Lliure Elecció)
  • Lloc: Sala de Vieoconferències (Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera, Biblioteca Campus de Cappont)
  • PROGRAMA

Objectius:

• Conèixer les investigacions internacionals i nacionals sobre violència de gènerea la universitat
  • Visibilitzar les mesures que estan prenent les universitats a nivell internacional i en Espanya
  • Reflexionar sobre la percepció respecte de les mesures dirigides a la prevenció i resolució de violència de gènere a la universitat
  • Donar eines al professorat i l'alumnat per a detectar i actuar davant situacions de violència.

Continguts:

• Prevenció de la violència de gènere a la universitat
  • Percepció de la violència de gènere en l'àmbit de l'educació superior
  • Investigacions mundials sobre violència de gènere a la universitat
  • Eines i recursos davant les situacions de violència de gènere a les universitats

Avaluació:

Si no cambia la configuración de su navegador, usted acepta su uso.

Acepto