Página principal de la UdL

Cristina Juarranz, pilot de la competició MotoStudent de la UdL

Cristina JuarranzL'equip UdL Racing Engineering, sota la coordinació del professor Miquel Nogués, del departament d'Informàtica i Enginyeria Industrial, ha escollit la pilot Cristina Juarranz (Sòria), de 27 anys per a participar per segon cop a la competició MotoStudent amb el prototip de moto de competició Moto 3 de 250cc i quatre temps.

La competició tindrà lloc el 4 d'octubre al circuït petit de la Ciutat del Motor d'Aragó, a Alcanyís (Terol) i són diverses les proves: d'acceleració, de frenada, una gincana i una carrera.

disseny personalitzatLa pilot, que està vivint el seu primer any de competició, afirma que la seua verdadera passió per les motos i la competició van començar en el circuït d'Alcarràs. Recentment, ha compartit a les xarxes (tant a Facebook com a Twitter) el disseny del vinil personalitzat que finalment es veurà a la moto creada per l'equip de la UdL.

La competició MotoStudent és una iniciativa promoguda per la Fundació Moto Engineering Fundation. Es tracta d'un desafiament entre equips universitaris d'arreu del món on cada equip universitari desenvolupa i fabrica un prototip sota uns condicionants tècnics i econòmics preestablerts. La competició en si mateixa és un repte per a l'estudiantat, ja que ha de demostrar i provar la seua capacitat de creació i innovació, aplicant directament les seues competències en l'enginyeria i la gestió.