Página principal de la UdL

Gran assistència a la jornada Dones, salari i igualtat

Dànae QuirozLa jornada Dones, salari i igualtat, organitzada pel Centre Dolors Piera (CDP), s’ha celebrat al Rectorat de la Universitat de Lleida aconseguint un públic nombrós. La sala d’actes que ha acollit la jornada s’ha omplert, sobretot d’alumnes de la Facultat de Dret i Economia, sumant un total d’unes 250 persones.

La inauguració de la jornada ha anat a càrrec de la directora del CDP, Ana Mª Romero, la subdelegada del Govern a Lleida, Inma Manso, i el vicerector Joan Biscarri, que han destacat la gran afluència del públic i la necessitat i rellevància de tractar la temàtica de la desigualtat salarial entre dones i homes en el context actual.

Seguidament, s’ha dut a terme la conferència a càrrec del professorat de la Universitat de València, Carlos Alfonso i Gemma Fabregat, que han aportat una visió teòrica i global dela situació en termes de dret del treball, i una anàlisi més crítica per tal de conscienciar al públic sobre les desigualtats vigents.

L’acte s’ha tancat amb la taula rodona impartida per Eva Gajardo i Lídia Sandalinas dels sindicats de CCOO i UGT, respectivament. La seva ponència ha aportat les últimes xifres i dades obtingudes sobre la bretxa salarial, i les qüestions entorn a la negociació col·lectiva.

Si no cambia la configuración de su navegador, usted acepta su uso.