Página principal de la UdL

Projecció de la pel·lícula Las maestras de la República

Projecció de la pel·lícula Las maestras de la República, guardonada amb el Goya al millor documental, el dia 6 de març a les 18.00h a la sala d'actes de l'edifici de Rectorat. la projecció s'emmarca dins de la jornada Art i igualtat de gènere, organitzada per a commemorar el Dia Internacional de les Dones.

PROGRAMA

16.30-16.45 Presentació de la jornada a càrrec del rector de la UdL Roberto Fernández, la directora del Centre Dolors Piera Ana Mª Romero, i la Secretaria de Polítiques Socials de la FETE-UGT, Luz Martínez.

16.45-17.45 “Dones Artistes a Lleida: en un punt cec” conferència a càrrec de la Dra. Carme Molet, professora de la Facultat de Ciències de l’Educació de la Universitat de Lleida.

18.00-20.00 Projecció de Las maestras de la República guardonada amb el Premi Goya a la Millor Pel·lícula Documental i posterior col·loqui amb la catedràtica d'Història Contemporània de la UdL, Dra. Conxita Mir, la mestra i filla de mestres de la república i testimoni del documental, Hilda Farfante, la directora de la pel·lícula, Pilar Pérez Solano, i la responsable del projecte, Luz Martínez.
Modera el col·loqui: Mariví Chacón

Descarregueu-vos el tríptic del programa.

La projecció de la pel·lícula ha estat coorganitzada amb la FETE-UGT Terres de Ponent.

Si no cambia la configuración de su navegador, usted acepta su uso.