Ir al contenido

Página principal de la UdL

Què conten els contes? Literatura Infantil i Ideologia Patriarcal

El Centre Dolors Piera coordina dos cursos en el marc de la Universitat d'Estiu de la Universitat de Lleida: Què conten els contes? Literatura Infantil i Ideologia Patriarcal i Per què i Com incorporar els Homes en la Igualtat de Gènere.

Què conten els contes? Literatura infantil i ideologia patriarcal

Des de la infància, els contes suposen un paper fonamental en l’educació de les persones. Els missatges que ens ha transmès la literatura infantil tradicional, contribueixen, inevitablement, a una educació sexista que canalitza valors androcèntrics. En aquest curs es proposa identificar i utilitzar el conte infantil com una eina coeducativa. El curs s’adreça a les persones vinculades amb l’educació, especialment amb llars d’infants, escoles bressol, educació infantil i primària; a associacions o grups dedicats a espectacles infantils i a persones relacionades amb el món de la literatura per a infants.

Hores: 30 hores

Preu: 60€

Per què i com incorporar els Homes en la Igualtat de Gènere

L’experiència ens demostra que el camí per assolir la igualtat plena entre els homes i les dones queda sovint limitat per la manca d’implicació dels homes en aquesta tasca, per les dificultats que sorgeixen en el canvi d’actituds de fons respecte als comportaments masculins i respecte a la participació dels homes en la creació d’una nova cultura de ciutadania i igualtat.
El curs de formació s’adreça especialment a professionals que estiguin treballant en l’àmbit de la igualtat d’oportunitats entre dones i homes, a docents de centres educatius, a personal tècnic i càrrecs electes d’administracions i entitats de totes les àrees, alumnes universitaris, a pares i mares que puguin tenir interès en la igualtat real i efectiva entre homes i dones, i a la ciutadania en general.

Hores: 20

Preu: 40 €

 

¡Atención! Este sitio usa cookies y tecnologías similares.

Si no cambia la configuración de su navegador, usted acepta su uso.

Acepto