Página principal de la UdL

Exposició fotogràfica del Premi de Fotografia 2013 Dones Rurals

SantiIglesias Fins al 31 d'octubre es por visitar l'exposició dels treballs presentants en aquest concurs convocat pel Centre Dolors Piera d'Igualtat d'Oportunitats i Promoció de les Dones de la Universitat de Lleida (UdL). El Premi Dones Rurals -finançat per l'Instituto de la Mujer, amb l'ajut del Fons Social Europeu- pretén fer més visible la realitat femenina en l'entorn del camp, impulsar el coneixement dels àmbits rurals des d'una perspectiva de gènere i reconèixer la participació de les dones en el seu desenvolupament.

La mostra, que es pot veure fins a final de mes, recull les 21 fotografies presentades al certamen per una vintena d'autors (9 dones i 12 homes) procedents de diferents indrets de l'Estat espanyol, Europa i Sud-Amèrica.

El fotògraf lleidatà, Santi Iglesias, ha estat el guanyador del Premi per la sèrie de sis d'imatges "Les últimes segadores de l'Urgell", sobre les últimes pageses de La Fuliola que treballen en la recol·lecció del blat, la sega i la batuda..

Més informació: www.santiiglesias.com

Fotografia de la sèrie guanyadora: Santi Iglesias

Redacció: Oficina de Premsa de la UdL

Si no cambia la configuración de su navegador, usted acepta su uso.