Página principal de la UdL

Els nous reptes

La Universitat de Lleida té el repte d’acabar amb les deficiències acadèmiques, professionals i vitals que causen la invisibilitat de les dones com a agents i pacients en els processos socials, per tant, d’incorporar, la perspectiva de gènere a qualsevulla actuació universitària, i la visió de les dones i sobre les dones en la transmissió del coneixement humà.

També es tractaria de convertir la UdL en referent de la planificació d’igualtat d’oportunitats a les nostres terres i, de retruc, a l’Estat espanyol. Suposaria introduir una innovació a l’exercici universitari, atès que les universitats espanyoles no s’han plantejat la igualtat d’oportunitats com a política de funcionament a tots els àmbits i a la seva estructura interna.

Per assolir aquestos reptes, el Centre Dolors Piera es planteja un conjunt d’objectius que s’orienten en diferents eixos estratègics, amb un seguit d’actuacions.

Si no cambia la configuración de su navegador, usted acepta su uso.

Acepto