Vés al contingut

Pàgina principal de la UdL

T'ajudem amb el teu treball de recerca

El Centre Dolors piera ofereix assessorament a l'elaboració de treballs de recerca de Batxillerat, a tot l'alumnat que tingui interès en treballs qüestions de gènere. Des del Centre Dolors Piera i el Seminari Interdisciplinari d'Estudis de la Dona posem a la vostra disposició el Centre d'Estudis i Documentació de les Dones (CEDD) per a la realització de treballs de recerca en temes de gènere. El CEDD El Centre d'Estudis i Documentació de la Dona (CEDD) és una secció del Seminari Interdisciplinari d'Estudis de la Dona (SIED) destinada a donar suport a l'estudi, la docència i la recerca sobre temes de gènere, mitjançant l'adquisició, l'organització i el processament del seu fons bibliogràc, multimèdia i documental. Va ser creat al 1992 i actualment està ubicat en un dels espais bibliotecaris de la Universitat de Lleida (Edifici Transfronterer, Campus de Cappont) per tal de posar aquest fons a l'abast de tothom.

Podeu fer-nos la vostra petició de l'assessorament mitjançant el correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. Mireu altres dades de contacte

Si no canvia la configuració del seu navegador, vosté accepta el seu ús.

Accepto