Pàgina principal de la UdL

El II Pla d'Igualtat de la UdL contra la violència de gènere i per la conciliació

portada desplegable pioIdentificar i eradicar la violència de gènere a la Universitat de Lleida (UdL), potenciar la conciliació entre la vida laboral i personal, i continuar amb la sensibilització en perspectiva de gènere són els tres eixos principals del segon Pla d'Igualtat entre Dones i Homes de la UdL (2016-2019) [document amb indicadors i calendari] que avui ha aprovat el Consell de Govern de la institució i que ja es troba publicat al BOU del 30 d'abril de 2016. Inclou un total de 129 accions, dividides en 34 objectius específics i 10 generals.

El Pla d'Igualtat s'articula al voltant de quatre línies estratègiques: compromís institucional i organització amb la igualtat, foment d'una cultura d'igualtat i de la perspectiva de gènere en l'activitat universitària (docència, recerca i gestió), creació d'una cultura de tolerància zero cap a qualsevol forma de violència de gènere i consolidació de la vida professional i personal a la cultura organitzativa de la UdL.

Entre les mesures concretes trobem propostes com ara tallers de prevenció de la violència de gènere, un pla pilot per a la introducció del teletreball a la UdL o la creació de dos borses de cuidadors i cuidadores per a infants i per a persones grans o amb alguna discapacitat. "Es tracta d'un pla ambiciós en els continguts i viable en la seua consecució", segons ha explicat la directora del Centre Dolors Piera d'Igualtat d'Oportunitats i Promoció de les Dones de la UdL, Ana Romero.

Descarregueu-vos el desplegable del II Pla d'igualtat entre Dones i Homes de la UdL (2016-2019).

Descarregueu-vos el fulletó informatiu del II Pla d'Igualtat entre Dones i HOmes (2016-2019) i el calendari de realització.

Si no canvia la configuració del seu navegador, vosté accepta el seu ús.

Accepto