Pàgina principal de la UdL

Actes de commemoració del 8 de març a la UdL

banner 8M 2024En el marc dels actes de commemoració del Dia Internacional de les Dones, destaquem les següents actes i activitats a la Universitat de Lleida:

Jornada commemorativa del 8 de març

Enguany, la jornada commemorativa del 8 de març a la Universitat de Lleida porta per títol "El treball en clau de gènere. Aspectes normatius i juridisprudencials". Tindrà lloc el 6 de març a les 10.00 hores a la sala d'actes de l'edifici de Rectorat (plaça Víctor Siurana 1) i es retransmetrà en directe pel públic en general a través del canal de la UdL. La jornada té per objectiu aportar una mirada als principals avenços normatius i a la jurisprudència en l'àmbit laboral.

Descarregueu-vos el programa en català.

Descarregueu-vos el programa en castellà

Comptarem amb la participació del Sr. Borja Suárez Corujo, Secretari d'Estat de la Seguretat Social i Pensions i professor titular de Dret del Treball i de la Seguretat Social de la Universitat Autònoma de Madrid que impartirà una ponència titulada La perspectiva de género en la acción protectora de la Seguridad Social. Tot seguit, la Sra. Mª Belén Cardona Rubert, catedràtica de Dret del Treball i de la Seguretat Social de la Universitat de València dictarà una conferència sobre les principals novetats normatives amb perspectiva de gènere a l'àmbit laboral: Llei d'Ocupació, Decret Omnibus i la transposició a mitges de la Directiva de Conciliació (Reial Decret-Llei 7/2023.)

Posteriorment, s'ha programat una taula rodona participada per la magistrada del Tribunal Constitucional, la Sra. María Luisa Segoviano Astaburuaga, els magistrats emèrits de la Sala IV (Social) del Tribunal Suprem, el Sr. Jordi Agustí Julià i el Sr. Fernando Salinas Molina.

Acte institucional del 8 de març a la ciutat de Lleida

Les institucions de la ciutat, la delegació del Govern de la Generalitat de Catalunya, l'Ajuntament de Lleida, la Diputació de Lleida, el Consell Comarcal del Segrià i la Universitat de Lleida, han organitzat l'acte institucional de comemmoració del 8 de març, a les 13 h. a la plaça 8 de març (Rovira Roure, 25006 Lleida).

Manifestos del 8 de març

Si no canvia la configuració del seu navegador, vosté accepta el seu ús.

Accepto