Enquesta sobre promoció laboral, teletreball, conciliació i corresponsabilitat

enquesta conciliacio web UdL ppalLa nostra universitat, a través de la Comissió negociadora i de seguiment del Pla d'Igualtat i amb el suport del Centre d’Igualtat d’Oportunitats i Promoció de les Dones Dolors Piera, està elaborant una diagnosi prèvia a la redacció del proper Pla d’Igualtat entre dones i homes a la UdL.

Mitjançant aquesta diagnosi es pretén conèixer quina és la situació actual en matèria d’igualtat entre dones i homes, detectar les possibles mancances i proposar accions que ajudin a solucionar els desequilibris existents a la nostra universitat.

En aquests moments s'està treballant en l'àmbit de la igualtat en les promocions laborals i la conciliació, entre altres aspectes generals.

Per aquest motiu, pots respondre aquest qüestionari. És completament anònim. La informació recollida és confidencial i no es farà servir per cap altre propòsit que no sigui l'elaboració de la diagnosi.

El termini màxim per respondre el qüestionari és el dijous 21 de març de 2024, inclòs.

La teva participació és molt important. Pensa que el recull de dades i la diagnosi prèvia ajudarà a redactar les mesures del Pla.

Moltes gràcies per la teva col·laboració!