Pàgina principal de la UdL

Xarxa d'Unitats d'Igualtat per a l'Excel·lència Universitària

Durant gairebé un any, la Universitat de Lleida està acollint la plataforma virtual de la Xarxa d'unitats d'igualtat per a l'excel·lència universitària (RUIGEU), a la qual s'han adherit fins ara trenta-dues universitats espanyoles, a l'espera que la Conferència de Rectorats de les Universitats Espanyoles faci les gestions oportunes per institucionalitzar-la.

La plataforma s'organitza en un espai privat, d'accés restringit al personal d'aquests serveis d'igualtat, i un altre de caràcter públic, on s'informarà de les activitats en matèria d'igualtat d'oportunitats que desenvolupen les universitats que en formen part, es facilitarà l'assessorament en aquest àmbit, i es podran consultar recursos digitals relacionats amb la igualtat d'oportunitats. Quant a la part privada, els centres adherits podran treballar en línia mitjançant el fòrum, la missatgeria i el xat, per compartir experiències, solucions i recursos.

La creació de la RUIGEU respon a la necessitat de treballar de forma conjunta per aprofitar els recursos de les diferents unitats, oficines, observatoris, grups de recerca i persones que treballen en igualtat de gènere a les universitats espanyoles, no només per fer visible aquesta tasca, sinó per generar polítiques comunes i establir vincles amb entitats públiques i privades compromeses amb la no discriminació per raó de sexe.

Si no canvia la configuració del seu navegador, vosté accepta el seu ús.

Accepto