Cursos de Lliure Elecció, Matèria Transversal i assignatura optativa pel Sènior 2012/2013

El Centre Dolors Piera ha organitzat 5 cursos de Lliure Elecció, 1 assignatura optativa dins del Grau Sènior de la UdL i 1 assignatura de Matèria Transversal per al curs 2012/13. Enguany, el Centre Dolors Piera ha optat per commemorar les diades de lluita pels drets de les dones (8 de març, 28 de maig, 15 d'octubre i 25 de novembre) amb jornades formatives sobre temes diversos reconegudes amb 1 crèdit de Lliure Elecció cadascuna, i que s'inclouen en una assignatura optativa del Grau Sènior de la Universitat de Lleida titulada "Aspectes dels Drets Humans. La dimensió Internacional dels Drets Humans".

El 15 d'octubre, Dia Internacional de les Dones Rurals: V Jornades Dones i Igualtat de Tracte al Món Rural

• Dia: 15 d'octubre de 2012
  • Hora: de 16.00 a 20.00h
  • Lloc: Sala de Juntes de la Facultat de Ciències de l'Educació
  • Programa i més informació: cliqueu en aquest enllaç

El 25 de novembre, Dia Internacional per l'Eliminació de la Violènia vers les Dones: Violència de gènere a les universitats?

El 8 de març, Dia Internacional de les Dones: Economia, ocupació i igualtat de gènere

El 28 de maig, Dia Internacional d'Acció per la Salut de les Dones: Salut, qualitat de vida i igualtat de gènere

La Matèria Transversal i crèdit de Lliure Elecció Gènere, construccions culturals i intervenció social es realitzarà durant el 2n quadrimestre a l'aula 3.09 de l'Edifici Polivalent (Campus de Cappont), té una durada de 22,50 hores presencials i 52,50 no presencials i un reconeixement de 3 crèdits ECTS i 2 crèdits de Lliure Elecció. El preu del curs és de 118,59€, per la Matèria Transversal, segons els preus públics i de 30€ com a crèdit de Lliure Elecció. Podeu consultar el PROGRAMA en aquest enllaç i les activitats que s'han de realitzar: ACTIVITATS PER A L'ALUMNAT DE MATÈRIA TRANSVERSAL i ACTIVITATS PER A L'ALUMNAT DE LLIURE ELECCIÓ

NOTA: La sessió del 29 d'abril s'ajorna al 27 de maig, de 18.00h a 21.00h a l'aula 1.12 de l'Edifici Polivalent.

Vegeu més detall dels cursos clicant sobre l'enllaç de cadascun d'ells.

IMPORTANT: Les persones interessades hauran d'inscriure's mitjançant el formulari d'inscripció, tenint cura d'introduir totes les dades de contacte correctament, especialment el nom i cognoms, el DNI, el telèfon i el correu electrònic. Un cop s'hagi efectuat la inscripció, s'emetrà una butlleta de pagament, en el cas que sigui oportú, que s'haurà de retornar al Centre Dolors Piera segellat per l'entitat bancària.