Vés al contingut

Pàgina principal de la UdL

¿Apruebas con nota en igualdad?

Vols saber si realment tens actituds o conductes masclistes?

Vols saber fins a quin punt afecta a la teva vida el fet de ser dona?

Vols saber fins a quin punt afecta el fet de ser LGBT?

Fes el test!

Tan sols són 10 preguntes.

Parteixes tenint 10 punts.

Cada vegada que responguis “sí”, perds un 1 punt. Per tant, com més alta la puntuació final, millor nota trauràs. I com més baixa, pitjor nota.

Pots escollir entre 3 testos diferents (clica sobre la imatge per fer el test):

10     7    4
Test 1. D’actituds i conductes   Test 2. De victimització (dones)
  Test 3. De victimització (LGBT)

L’objectiu de la campanya és fer conscient entre la comunitat universitària allò inconscient i visibilitzar-ho. Com? Dotant-ho d’un valor (com si el 10 fos el nivell màxim de felicitat o igualtat).

No pretén ser una eina definitiva, ja que hi hauria moltes altres situacions a valorar i no totes les vivim amb la mateixa intensitat. Simplement, pretén facilitar la reflexió entorn l’impacte que té en les nostres vides el fet de patir discriminacions, desigualtats o violències. I a partir d’aquí vèncer resistències i sumar persones en el camí cap a la igualtat efectiva. De manera que la propera vegada que et trobis en una situació similar t’adonis del teu paper en ella i optis per la reacció que afavoreix una cultura de pau i respecte als drets humans.

Contribuir a que la comunitat universitària sigui un exemple d’inclusió, respecte i justícia és tasca de totes i tots.

En finalitzar la campanya, s'analitarà i es valorarà el seu impacte.

Hi participes?

Comptem amb tu!

Si no canvia la configuració del seu navegador, vosté accepta el seu ús.

Accepto