Butlletí PIO núm. 2

La UdL a la Comissió Dona i Ciència per al desenvolupament de les polítiques de dones en l'àmbit de l'Educació Superior.

Per fer el seguiment de l'acord de la Junta del Consell Interuniversitari de Catalunya en l'àmbit de la Comissió Dona i Ciència per al desenvolupament de les polítiques de dones en l'àmbit de l'Educació Superior i la Recerca del Consell Interuniversitari de Catalunya, des del Centre Dolors Piera s'ha lliurat l'Informe d'avaluació del I Pla d'Igualtat d'Oportunitats entre homes i dones de la UdL (2008-2011), així com la informació sobre les competències i responsabilitats del Centre. A més, a la sessió de la Comissió Dona i Ciència del 6 d'abril de 2011, es va acordar fer un recull de bones pràctiques en el desenvolupament dels Plans d'Igualtat d'Oportunitats entre dones i homes a les universitats. Per aquest motiu, el Centre Dolors Piera ha enviat un llistat d'aquelles pràctiques que s'han considerat efectives en l'aplicació del I Pla d'Igualtat de la UdL.

Llegeix més:Butlletí PIO núm. 2

Butlletí PIO núm. 1

Des que s’aprovés a la Universitat de Lleida el I Pla d’Igualtat d’Oportunitats a la UdL pel Consell de Govern de 27 de juny de 2008 (acord 116/2008), s’han executat 27 mesures, 46 estan en procés de fer-ho i 37 resten pendents per al proper any. En el Consell de Govern de 24 de novembre, Acord 314/2010, s’aprova la pròrroga del Primer Pla d’Igualtat d’Oportunitats entre dones i homes per l’any 2011.

grafic grau execució del pla

Llegeix més:Butlletí PIO núm. 1